Організаційну підтримку:
- консультування з оптимальному вибору місця знаходження та придатності обраного приміщення для торгівельної точки,
- розробка й планування торгівельного приміщення чи дизайн-проект,
- консультації з підбору обладнання.
Асортиментну підтримку:
- наявність повного асортименту,
- мерчандайзинг.
Професійні тренінги:
- консультації з підбору персоналу,
- програма підготовки консультантів.
Рекламну підтримку:
- допомога у рекламному оформленні інтер’єру до відкриття магазину,
- надання рекламної поліграфічної продукції,
- надання тестерів та пробників,
- надання фірмової пакувальної продукції,
- реклама Вашого магазину на території України.
Умови вступу:
- необхідно приміщення розміром від 6 до 15 кв.м.,
- необхідно Ваше велике бажання працювати з якісною та красивою продукцією,
- а також Ваше бажання мати прибутковий та успішний бізнес.
Декілька фактів з історії:
На початковому етапі роботи фірми L’ERBOLARIO (LERBOLARIO) в основу були закладені родинні рецепти, які у процесі дослідницької діяльності були удосконалені. У 1978 році був відкритий перший магазин, що є частиною проекту виробництва натуральних фіто-косметичних засобів на основі домашніх рецептів, але абсолютно безпечних, що й зараз є головною вимогою у роботі фірми. У своїй роботі компанія L’ERBOLARIO (LERBOLARIO) спирається на поради та зауваження клієнтів. Прямий контакт з споживачем – ось що є стимулом створення нових натуральних косметичних засобів. Група висококваліфікованих спеціалістів стоїть на сторожі якості натуральної косметичної продукції фірми L’ERBOLARIO, яка випускається згідно з нормами гігієни та постійно проходить жорсткий контроль якості. Процес розробки нового продукту лінійки натуральної косметики триває приблизно рік, починаючи з формулювання та закінчуючи контрольними випробуваннями. Магазини ТМ L’ERBOLARIO (LERBOLARIO) пізнаються по дизайну, внутрішнє оздоблення магазину виконане з натуральних матеріалів та нагадує атмосферу італійського передмістя. ТМ L’ERBOLARIO (LERBOLARIO) відома у Європі та все більш пізнавана в Україні. Продукція відповідає всім стандартам якості та сучасним тенденціям ринка.
Детальну інформацію про приєднання
до франчайзингової схеми з продажів натуральної косметики ТМ L’ERBOLARIO
Ви можете отримати
у бренд-менеджера ТД «Інфанта»
Александри Якшиної
E-mail: sasha ,
тел.: (044) 206-67-66